czwartek, 19 lutego 2015

w herbaciarni



Od kiedy Nadia dostała swój pierwszy prawdziwy zestaw do herbatki nasze wspólne spotkania na, które mnie zaprasza stały się niezwykłym rytuałem.
Rozstawia te maleńkie filiżanki ze spodkami i czajniczek na stole. Wszystko starannie układa, rozsiada się wygodnie na krzesełku i ustawia po kolei wszystkie możliwe zabawki. Wtedy dopiero możemy zacząć zabawę. Ja siadam na dywanie i udajemy, że jesteśmy w herbaciarni gdzie popijamy pyszną herbatkę. Nadia co chwilę sprawdza czy filiżanki nie są puste i dolewając nam świeżej, opowiada coś z przejęciem.

Malutkie filiżanki i spodki zamknięte w cudnym kuferku to nieodłączny element naszych zabaw w ostatnich dniach. Zaprasza na nią każdego kto tylko przekroczy próg naszego domu. Wchodzi do jej pokoju i już wie, że nie wyjdzie stamtąd, póki nie skosztuje zaparzonej przez nią herbaty. Potrafi się tak bawić bez końca. Wśród tych lal, królików i innych zabawek wygląda jak mała angielska dama. Cały zestaw wykonany jest z ogromną starannością i dbałością o szczegóły a drobne delikatne kwiatki nadają całości ciekawy klimat retro.


















Nadia :
zestaw do herbatki - panna Klara
sukienka - gray label
spinka - koto kids
myszka baletnica - lulaki

14 komentarzy:

  1. Zjawiskowo...:)..Nadia pieknie ugosci kazdego kto zagladniew odwiedziny w jej piknym bajkowy krolestwie:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia no i cudne Lulaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia jak zwykle :) ciągle nie mogę wyjść z podziwu dla uroku pokoiku Nadii i jej urody :) bardzo ładny macie zestaw. Mi sie też podoba zestaw z Ikea http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90130163/

    serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga ten z Ikea jest super! Mała dostała na gwiazdkę ;) ten jednak ma czajnik i wyglada jak prawdziwy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwinka, dzięki Tobie znalazłam zabawkę, której szukałam od dawien dawna... Dziękuję za namiary na sklep Panna Klara. Jesteście cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to super! Fajnie,że się udało ;) pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja fotografia mnie zachwyca... Naprawdę serwujesz tutaj piękne zdjęcia. Masz cudowną córkę, klimatyczny pokój - wręcz perfekcyjny w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martyna dziękuje ! Do perfekcji nam daleko a zdjęcia to zasługa mojego męża, dla którego fotografia to życiowa pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny pokoik i zdjęcia może kiedyś znajdzie się jakiś post na temat fotografi w domowych warunkach jasne i pełne emocji zdjęcia a nie tak jak niestety u większość nudne ;/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej;) myślę,że to by był ciekawy pomysł ! Dziekujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja proponuję już coś wielkanocnego. Sama szukam akcesorii do takich zdjęć. Byłoby super !

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki zestaw naczyń można dostać w sklepie Biedronka za 39 zł. Moja córcia ma różowy w babeczki :) piękny pokoik :)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny dziecięcy zestawik, pamiętam też taki kiedyś miałam i uwielbiałam częstować moje miśki herbatką właśnie z niego :D

    OdpowiedzUsuń